یادداشــــت‌های خانــــــــواده‌ی مــــا
تبلیغ


نویسنده : مامان
تاریخ : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391
نظرات 1

به نام خالق هستی.

 سلام؛

مامانا معمولا بیشتر وقتشونو توی آشپزخونه میگذرونن. امروز از اشپزخونه بیرون اومدم تا ببینم میتونیم یه مطلب بدردبخور بنویسیم تا دو سه نفری پیدا بشن اونو بخونن یا نه ؟خوب، اول بهتره یه کم از خودم بگم فعلا که خانه دار. اینده رو هم کسی ندیده. 19سالم بود که ازدواج کردم اون موقع تو فکر عشق و عاشقی، تا پیش دانشگاهی بیشتر درس نخوندم ،با اینکه جزء بهترینهای کلاس بودم. ولی حالا پشیمونم، نه از اینکه ازدواج کردم از اینکه چرا درسمو ادامه ندادم .اینه که حالا که10 سال از ازدواجمون میگذره یاد درس خوندن کردم و مدیریت بازرگانی میخونم، البته کلاس زبان هم میرم برای اینکه علاقه بسیار زیادی به زبان انگلیسی دارم . به نظر من ادم باید تا وقتی که زنده هست از وقتش خوب استفاده کنه و به معلوماتش اضافه کنه .

 لطفا نظر یادتون نره.

تعداد بازدید از این مطلب: 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

موافق در تاریخ : 1348/10/11 - - گفته است :
شکلکشکلک

کد امنیتی رفرش

تبلیغ


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود