یادداشــــت‌های خانــــــــواده‌ی مــــا
تبلیغ


نویسنده : بابا
تاریخ : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
نظرات 1
نویسنده: سید میثم قاسمی نژادکارگردان: ژاله علوقالب: نمایشیدسته‌بندی: کتاب گویاامیر سعید جنگی بزرگ خاندان و تنها وارث خاندان جنگی از غول چراغ جادو می‌خواهد از چراغ بیرون بیاید تا او را خوشبخت کند و جواب تمام طلبکارهایش را بدهد.

امیر سعید به غول چراغ جادو که از اجدادش به ارث رسیده می‌گوید من خیلی بدبخت هستم، به خاطر ترس از طلبکارهام صبح زود که هوا تاریک است، از خونه بیرون میام و شب که هوا تاریک میشه از سر کار بر می‌گردم خونه تا طلبکارها منو نبینند چون اگه گیرم بیارند منو می‌ندازند زندان، اجاره خونم مدتی عقب افتاده، هیچ دوستی هم ندارم الان دو روزه غذا نخوردم چون پول ندارم همش آب خوردم هیچ دوستی هم ندارم نه جایی می‌تونم برم نه می‌تونم کاری کنم غول خوشبختی به سراغت اومدم تا کمکم کنی و اگه کمکم نکنی من همین‌طوری بمونم می‌میرم.این نمایش داستان سرخوشی انسان است در قالب طنز. طنزی که البته سیاه نمایی‌های بسیاری با خود دارد. این که همه چیز را به غول شانس بسپاری و آن هم هی تند تند برایت بلیط بخت بفرستد. از آن چیزهایی است که هیچگاه در زندگی واقعی رخ نمی‌دهد.  با این حال شنیدن این داستان خالی از لطف نیست.
تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ : 1399/03/13 - - گفته است :
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

کد امنیتی رفرش

تبلیغ


براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود